-->

Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Θεοφάνης Γραικιώτης : Του καιρού τα γυρίσματα





Του καιρού τα γυρίσματα

 Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Κουστουμάκι στην τρίχα.
Παπουτσάκι χιλιογυαλισμένο
.
Γραβατούλα. Χρώματος μπλού
.
Υφάκι. Χιλίων καρδιναλίων και βάλε
..
Αποπνέει αισιοδοξία
.
Απλώνει τις χερούκλες του.
Αριστερά και Δεξιά
Χαμόγελα να φαν' και οι κότες.
Χαμόγελα. Χειραψία
Χειραψία Χαμόγελα.
Από πάγκο σε πάγκο
Από παραγωγό σε παραγωγό
Από πολίτη σε πολίτη.
ΝΑΙ..... Καλά καταλάβατε.
Σουλάτσο πολιτικού σε Λαϊκή αγορά.

-Ξεθαρρέψανε πάλι παρατηρεί μια ηλικιωμένη
-Με κλειστές Λαϊκές που θα κάνανε το σουλάτσο τους;;;;;;;
παρατηρεί κάποιος με τριμμένο παντελόνι.
-Γι αυτό τις ανοίξανε, συμπληρώνει μια νοικοκυρά.
-Μας θυμηθήκανε πάλι. Α ρε εκλογές παρατηρεί κάποιος παραγωγός.
-Δεν μας αφήνουν στον πόνο μας λέει κάποιος απογοητευμένος.

Το πηγαδάκι έχει στηθεί.
Ατέλειωτος σχολιασμός
-Τη Λαϊκή τη βλέπουν σαν ...ψηφοσυλλέκτη
Ο Πολιτικός μας όμως συνεχίζει
Συνεχίζει απτόητος.
Χαμόγελα και χειραψίες.
Χειραψίες και Χαμόγελα.
Αντιμέτωπος με τις θυσίες του Λαού
Γι αυτόν πέρα βρέχει.



Ξεχειλίζει από ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ εγκαρδιότητα
-Πως πάμε ρωτά τον ένα
-Τι κάμνωμεν ρωτά τον άλλο
-Όλα καλά;;;;; ....ρωτά τον τρίτο
Απαντήσεις ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
Μοιράζει την προεκλογική του χαρτούρα
Απομακρύνεται μετά πανευτυχής.
Ύστερα σε άλλο πάγκο
Πάλι. Χαμόγελα. Χειραψίες
Χειραψίες και Χαμόγελα.

Με πλησιάζει
Τον περιμένω. Εγώ και το άδειο καρότσι μου.
Μου χαμογελά. Δεν του χαμογελώ
Υποκριτής εγώ δεν είμαι...
Απλώνει την χερούκλα του
Βάζει προεκλογική χαρτούρα στο καρότσι μου.
Τον καρφώνω με το βλέμμα μου. Του λέω
-Κύριε μου σκουπίδια δεν μαζεύω
Καρότσι της Λαϊκής είναι . Όχι  σκουπιδοτενεκές.
Τα σκουπίδια σας στο σκουπιδοτενεκέ παρακαλώ.

Δεν λέει τίποτα.
Απομακρύνεται. Πάει παρακάτω
Αρχίζει το ίδιο τροπάριο
-Τι κάνετε ;;;Πως πάτε;;;; Όλα καλά;;;;;;
Ερωτά χωρίς να περιμένει απάντηση μας.
 
EMEIΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια: