-->

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Αχ αυτή η άλγεβρα




Αχ αυτή η άλγεβρα.

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Bογγούσε· κοιλοπονούσε· σπαρταρούσε, διπλωμένος στα δύο.
Ο συμμαθητής μας.
Εκεί στο προαύλιο του Ογδόου. Σε ώρα διαλλείματος.
Εμείς τριγύρω του :
-Τι έχεις Γιωργάκη;;;;;; ρωτούσε ο ένας
-Η κοιλιά μου
-Τι έχεις Γιωργάκη;;;;;; ρωτούσε ο άλλος
-Το στομάχι μου
-Τι έχεις Γιωργάκη;;;;;; ρωτούσε ο τρίτος
-Το κεφάλι μου.
-Αποφάσισε ρε Γιωργάκη. Η κοιλιά;;; Το στομάχι;;;; Το κεφάλι;;;;;
Για να ξέρουμε και εμείς τέλος πάντων τι συμβαίνει.

Γύρω-γύρω όλοι ήμασταν και στη μέση ο Γιωργάκης.
Μαθητικό πηγαδάκι.
-Να πάρει ...ασπιρίνη ο ένας
-Να πάρει ...ηρεμιστικό ο άλλος
-Να πάρει....ότι θέλει ο τρίτος.
Ακούσιοι γιατροί σε βοήθεια του συμμαθητή μας.
Το διάλλειμα βαίνει προς το τέλος του
-Τι έχουμε αυτή την ώρα;;;;; ρωτά ο Παντελής
-Τον «κασάκια» μωρέ. Άλγεβρα
Πετάγεται ο κοιλοπονών.
-Σκάστε μωρέ. Δεν βλέπετε ότι υποφέρω.
Το χαβά μας εμείς
-Εννιά δεν είναι οι περιπτώσεις;;;;;;;;
Ο Γιωργάκης κατακίτρινος, ωρύεται:
-ΣΚΑΣΤΕ ΕΙΠΑ.
Που εμείς
-Ναι μωρέ εννιά περιπτώσεις τροπής αθροίσματος σε γινόμενο παραγόντων
-ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΤΕ ΜΩΡΕ;;;;;;;
-Θύμησέ μου την τρίτη;;;;;;;
-Ένα λεπτό να δω το τετράδιο
Ο κοιλοπονών κυλιέται στο δάπεδο
-Η κοιλιά μου, το στομάχι μου, η καρδιά μου.
Τώρα μέσα σ’ όλα προστέθηκε και η καρδιά.
Εμείς συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
-Την έλυσες την άσκηση
-Όχι ρε γαμώτο. Εσύ;;;;;
Ούτε και γώ. Ελπίζω να μην μας σηκώσει.
Να δούμε ποιοι θα την πληρώσουν σήμερα.
Μας πλησιάζει ο Επιστάτης
-Τι έχει;;;;; μας ρωτά
-Και τι δεν έχει του απαντάμε
-Δεν έχει τίποτα μας λέει με επιστημονικό ύφος ο επιστάτης σε μία ώρα θα είναι ...περδίκι

Κτυπά ο κώδων.
Ο συμμαθητής μας σωριάζεται.
Τον μεταφέρουμε στην αίθουσα.
Κάθεται στο θρανίο διπλωμένος.
Μπαίνει ο...... «Αλγεβράς».
Βγάζει κατάλογο.
Σηκώνει...τα θύματα
Την γλυτώσαμε σήμερα.
Την γλύτωσε και ο κοιλοπονών.
Πέρασε η κοιλιά
Πέρασε το στομάχι
Πέρασε το κεφάλι
Πέρασε και η καρδιοπάθεια
Πέρασε και η ώρα .....της Αλγεβρας
Πανευτυχείς βγαίνουμε απ την αίθουσα.
Πανευτυχής κι ο Γιωργάκης
Συναντάμε τον επιστάτη
Ο ασθενής γιατρεύτηκε του λέμε γελώντας
-Δεν είχε τίποτα σοβαρό μας απαντά και συνεχίζει.
Αυτό που είχε λέγεται ΑΛΓΕΒΡΙΤΙΔΑ, την είχα περάσει και εγώ κάποτε.
Τώρα όμως είμαι ...περδίκι..............


Δεν υπάρχουν σχόλια: