-->

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Θεοφάνη Γραικιώτη: ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΥΓΩ





ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΥΓΩ


Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης


……. Σου κράτησα τα χέρια εκείνο το βροχερό απόβραδο της Κυριακής.

Εσύ με κοίταξες λυπημένα.

Ξέραμε η ώρα του χωρισμού. Πάντα δύσκολη.

Το πηλίκιο μου στα μαλλιά σου σ’ έκανε πιο όμορφη.

Πρέπει να φύγω σου είπα.

Την άλλη Κυριακή πάλι, μου πες θλιμμένα.

Φόρεσα το πηλίκιο· Σ’ Αγκάλιασα· Δεν σε άφηνα·

Αν δεν μου στερήσουν την έξοδο είπα κοιτάζοντας τα μάτια σου.

Μέναμε εκεί δεμένοι με τις ματιές μας.

Χαμήλωσες το βλέμμα, μου πες

"Άσε με να φύγω σε παρακαλώ"

και το απόβραδο  γέμισε μεγαλύτερη θλίψη.

ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΥΓΩ με Αλέκα Καννελίδου

Άσε με να φύγω σε παρακαλώ,
έστω και για λίγο
δώσ' μου τον καιρό
για ν' αποφασίσω τι ζητάς να βρω,
τι ζητάς να βρω, τι ζητάς να βρω
και δεν μπορώ...

Έτσι για να την θυμηθώ ξανά..................




Δεν υπάρχουν σχόλια: