-->

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : «Εσωτερικό» έγγραφο



«Εσωτερικό» έγγραφο

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Τί είναι αυτό;;;;;;;
Ο πελάτης μόλις μου το είχε παραδώσει.
Τι είναι αυτό;;;; τον ξαναρώτησα.
Είχε σωριασθεί στην καρέκλα του γραφείου μου.
Είχε και το μαντήλι του, για να κάνει αέρα.
Το παραδοθέν χαρτί βρισκόταν σε καλά χέρια.
Στα δικά μου. Χέρια δικηγορικά….
-Καίει το χαρτί αυτό. Καίει είπε με αγανάκτηση
-Τι είναι;;;;;;; τον ρώτησα πάλι
-Λυπητερή. Τι ήθελες νάναι;;;;;;
Λυπητερή που μ’ έκαψε. Μεγάλο το ποσό. Καίει. Τσουλουφράει.
Από τον Δήμο που έχω το εξοχικό. Με θυμήθηκε λέει…
Αλλάζει τον τόνο της φωνής του.
Τον κάνει ειρωνικό. Σαν να του μιλάει ο Δήμος που τον γδέρνει:
«Πληρώσατε το ποσό αυτό που οφείλετε με την υπ’ αριθμ. τάδε έκθεση ελέγχου»
-Φέρε μου την έκθεση ελέγχου του λέω και απλώνω το χέρι. Πιάνει ρνει το χέρι μου και με χαιρετάει!!!!!
-Καλά ευχαριστώ. Εσείς;;;;;;
-Την έκθεση βρε παιδάκι μου. Που είναι η έκθεση;;;;;; Γιατί μόνο αυτή θα μας λύσει το μυστήριο.
-Ούτε την είδα, ούτε την ξέρω, ούτε την συναπάντησα, μου λέει.
Α ρε τι τραβάμε και ‘μείς οι Δικηγόροι…

Μια και δυό λοιπό στον Δήμο της λυπητερής
-Καλημέρα σας
-Καλημέρα σας
-Θα ήθελα την υπ αριθμόν [ανέφερα τον αριθμό] έκθεση ελέγχου.
-Εσείς ποιός είσθε;;;;;;;; ρωτά με ύφος καρδιναλίου ο υπάλληλος…
-Ο Δικηγόρος του λαβόντος αυτή τη λυπητερή απαντώ και του δείχνω την λυπητερή
Την κοιτάζει από ‘δω. Την κοιτάζει από ‘κει.
Ανοίγει συρτάρια. Κλείνει συρτάρια
Επιτέλους ανοίγει το στόμα του.
Παίρνει ύφος επίσημο. Εξουσία γάρ….
-Δεν σας την δίνω, απαντά αυταρχικά
-Και διατί παρακαλώ;;;;;;;; με ελαφρά αγανάκτηση εγώ.
-Εσωτερικό έγγραφο κύριε. Καταλάβατε. Δεν δίδουμε τα «εσωτερικά» έγγραφα
-Δηλαδή τα εσωτερικά δεν τα κάνετε.....εξωτερικά, είπα γελώντας.
-ΟΥΧΙ απήντησε αυστηρά.

Μέσα μου χοροπήδαγα απ την χαρά μου.
Ήξερα ότι η ανακοπή κατά της λυπητερής όδευε προς δικανική επιτυχία όπερ και εγένετο :
-Επιβάλει πρόστιμο υπερβολικό η ανακοπτομένη πράξις κύριε Πρόεδρε και ως τοιαύτη χρήζει ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ την οποίαν στερείται δεδομένου ότι ο καθ’ ου Δήμος δεν επέδωσε ως όφειλε την έκθεση ελέγχου η οποία αποτελεί και την αιτιολογία της προσβαλλομένης πράξεως ώστε να δυνηθώμεν να προβάλωμεν τους ισχυρισμούς μας διότι λέει είναι [άκουσον-άκουσον] ..  «εσωτερικό έγγραφο». Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ της πράξεως .. εσωτερικό έγγραφο.... Πρωτάκουστο….!!!!!!!
Του Προέδρου του φεύγουν τα γυαλιά.
Ρίχνει βλέμμα κεραυνοβόλο κατά του υπαλλήλου του Δήμου
Και … συμφωνήσαντος του Προέδρου ανεκόπη η λυπητερή και έπαυσε ...να είναι λυπητερή.
Σε ερώτηση δε του κεραυνοβοληθέντος υπαλλήλου, μετά την απόφαση του δικαστηρίου, αν θα πληρώσουμε, η απάντηση υπήρξε ...μονολεκτική :
-Ο Υ Χ Ι

Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια: