-->

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Παπούτσι απ’ τον τόπο σου




Παπούτσι απ’ τον τόπο σου

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης


-Κάτσε
-Τι να κάτσω Γιώργη
Σ’ αναμμένα κάρβουνα κάθομαι.
-Καφεδάκι;;;;;;;;;
-Τι καφεδάκι Γιώργη;;;;;;;
Κώνειο έχουν;;;;;;;
-Τι έχεις μωρέ;;;; Τι συμβαίνει;;;;;;;;
Εσύ έπλεες σε πελάγη ευτυχίας
Τι έπαθες τώρα;;;;;
-Τι να πάθω Γιώργη.
Αμ δεν την άκουγα
-Ποιά;;;;;
Τη μάνα μου Γιώργη. Τη μάννα μου
Μου το ‘λεγε η καημένη
Ύλα τα καλά σπίτια έχουν ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ γκουβερνάντες
Διδάσκουν τρόπους, διδάσκουν καλή συμπεριφορά
Πως να σταθείς στους....γύρω σου
Γύρο παράγγειλα Γιώργη. Γύρο
Έκανα τίποτα κακό;;;;;;;;;;
Βλέπεις εσύ τίποτα κακό;;;;;;;;;;;
Και καταφθάνει Γιωργάκη ο γύρος, ευωδιαστός και μοσχομυριστός
SMECHT GUT. Μυρίζει ωραία λέει το Γερμανιδάκι
-Ποιό;;;; Εκείνο το μανουλομάνουλο;;;;;;;
Που ήσουν μαζί της;;;;;;;;
-Που να μην ήμουν καλύτερα να πεις…
-Με τις ατέλειωτες καμπύλες;;;;;;;;
Αυτή.
-Με τα φοβερά μάτια;;;;;;;;
Αυτή
-Με τα σανδαλάκια της και το ανάλαφρο περπάτημα;;;;;;;;
Αυτή, αυτή, αυτή
-Ε και τι έγινε;;;;;;;;;
-Τι να γίνει Γιώργη;;;;;;;;; Μετά τον γύρο ήρθαν τραγανιστές, λεπτοκομμένες, σπαρταριστές στο πιάτο, οι πατατούλες Γιώργη. Οι πατατούλες.
SMECHT GUT είπε το Γερμανιδάκι
Με κοίταξε στα μάτια. Μου χαμογέλασε
Και τα χειλάκια της μου ευχήθηκαν
GUTEN APETIT. Καλή όρεξη Γιώργη. Καλή όρεξη Γιώργη
-Ε και δεν ήταν καλή
-Ε τι καλή μωρέ;;;; Με το που κατέφθασαν οι πατατούλες έφτασε ....έφτασε και η........καταστροφή
-Δεν καταλαβαίνω;;;;;;;;;
Θα καταλάβεις. Εγώ στην μια άκρη. Οι πατατούλες στην άλλη.
Απλώνω την χερούκλα μου προς την ευτυχία.
Ξέρεις Γιώργη τ’ είναι να τσιμπάς την πατατούλα με το χέρι;;;;;;;;
-Αμ δεν ξέρω Αναξαγόρα;;;;; Όλα τα λεφτά
-Τσιμπάω την τραγανιστή πατατούλα με την χερούκλα μου
και πριν την καταβροχθίσω νάσου η Γερμανιδούλα ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ πατατούλας Γιώργη. Κοιτάζει αριστερά. Κοιτάζει δεξιά. Κοιτάζει τριγύρω. Κοιτάζει εμένα
Κουνάει το κεφαλάκι της πέρα-δώθε και το ξεφουρνίζει Γιώργη
-Ποιό μωρέ;;;;;;;;
-Anaxagora KEINE DISIPLINE. KEINE DISIPLINE (Αναξαγόρα καμιά πειθαρχεία, καμιά πειθαρχεία)
Η πατατούλα την γλύτωσε αλλά
-Έχει και αλλά;;;;;
-Αμ δεν έχει;;;. Βουτάω το ψωμί με το λαδάκι, τη ριγανίτσα, το τραγανιστό. Το πιάνει η χερούκλα μου και του ρίχνει βουτιά στο πιάτο της σαλάτας με το λαδάκι Τι τόθελα;;;;;;;;;;
Πέρα δώθε το Γερμανιδοκεφαλάκι και το ίδιο τροπάριο
-KEINE DISIPLINE KEINE DISIPLINE
Γκομενάκι ήθελα. Γιώργη Γκουβερνάντα μου προέκυψε.
-Και τι έκανες μωρέ;;;; Ανέχτηκες τέτοια προσβολή;;;;;;;;;;;
-Δεν με ξέρεις καλά Γιώργη. Της έδωσα τα παπούτσια, τα σαντάλια ήθελα να πω, στο χέρι.
Τώρα έχω ένα Ελληνάκι. Παπούτσι απ τον τόπο σου Γιώργη.
Πήγαμε για γύρο. Για πατατούλες. Για ψωμάκι τραγανιστό με λαδορίγανι.
-Και τι έγινε;;;;
Τι να γίνει Γιώργη. Μου βαράει τη χερούκλα μου μόλις η ψωμάρα μου ήταν έτοιμη να βουτήξει στο λάδι της σαλάτας.
Ο Γιωργής κοίταξε τον Αναξαγόρα
-Άσε κατάλαβα του είπε Θα σου είπε :
KEINE DISIPLINE Αναξαγόρα Keine disipline
-Τι KEINE DISIPLINE και αηδίες ρε Γιώργη
Απλούστατα ήθελε....να βουτήξει αυτή πρώτη.........


Πηγή:


Δεν υπάρχουν σχόλια: