-->

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Σιμάκο αντίο




Σιμάκο αντίο



Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Βροχή οι αναμνήσεις
-Το στρατόπεδο το είχαμε γλείψει. Άστραφτε.
Έτοιμο για επιθεώρηση. ΟΤΑΝ……
Όταν το γέμισε προκηρύξεις εκείνο τ’ αεροπλανάκι.
Πετούσε από πάνω μας.
Ο Σίμος, ο Διοικητής μου, σήκωσε αγανακτισμένος μία προκήρυξη.
Η προκήρυξη έγραφε:
ΠΑΣ ΓΑΝΝΕΝΑ ΠΡΩΤΗ ΕΘΝΙΚΗ.
Ο Σίμος με θυμό που του λέρωσαν το στρατόπεδο
και μάλιστα πριν την επιθεώρηση βροντοφώναξε στον πιλότο
-Που θα πάει ;;;; Δεν θα παίξετε στη Φιλαδέλφεια;;;;
ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.....
Ο αγαπητός μου Διοικητής που μέρες Πάσχα με ρώταγε
για το κοκορέτσι που σαν ΛΟΧΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΥ θα πρόσφερε
στην ηγεσία της ΟΓΔΟΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ.
-Μην ξεχάσουμε το κοκορέτσι ρε αυτέ [έτσι με φώναζε]
-Λυπάμαι κύριε Διοικητά η απάντησή μου
-Τι έγινε Δόκιμε;;;;;;
-Δεν υπάρχει κύριε Διοικητά
-Δεν έμεινε τίποτα;;;;;;;;
-Μόνο η σούβλα κύριε Διοικητά
Ο καλός μου ο Σίμος. Ο Σιμάκος όπως τον φωνάζαμε στρατιώτες και Δόκιμοι που με θυμήθηκε και όταν Δικηγόρος πια εκτελούσα χρέη
Δικαστικού Αντιπροσώπου στα αγαπημένα μου Γιάννενα.
-Θεοφάνη σου έφερα ένα μικρό δώρο. Γιαννιώτικα μαχαιροπήρουνα
Ο Σιμάκος που με ξεχώριζε
-Μου πρότειναν ρε αυτέ Δικηγόρους για την αγορά του διαμερίσματος μου μα εγώ τους είπα. Τι θέλετε και μου προτείνετε;;, Εγώ έχω τον Θεοφάνη.
Ο καλός μου Διοικητής που τον εκτιμούσα και με εκτιμούσε και που σαν σήμερα θα γιόρταζε......................
ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΑΝΤΙΟ.............

Δεν υπάρχουν σχόλια: