-->

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Τα καλά και συμφέροντα



Τα καλά και συμφέροντα

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

-Μα δεν τον βλέπεις;;;;;;;;
Αγανακτισμένη η φωνή του εντολέα μου στο τηλέφωνο.
-Ποιόν δηλαδή να δω;;;;;;;;
-Τον αντίδικο.
-Που να τον δω ;;;;;; Στον ύπνο μου;
-Στην τηλεόραση δικηγόρε. Στην τηλεόραση.
Βάλτην τώρα και τα λέμε αργότερα.
Παίρνω το τηλεκοντρόλ και....τα χάπια μου
Συλλογιέμαι:
-Ώστε έτσι γίνεται λοιπόν η δουλειά
Α ρε τι έχω να μάθω ακόμη.
Κατ’ αρχάς επηρεασμός των Δικαστών, με κάποιον «πρόσφορο» τρόπο καθώς πρόκειται για υπόθεση με μεγάλο οικονομικό αντικείμενο.
Κάνουν λοιπόν αυτοί τα στραβά μάτια και αντί να απορρίψουν την αγωγή για πλασματική ερημοδικία (μη καταβολή του Δικαστικού Ενσήμου), προχωρούν σε έκδοση προδικαστικής, απόφασης και όλα μέλι -γάλα.
Πέρασε λοιπόν το πρώτο εμπόδιο ο αντίδικος και βεβαίως ετοιμάζεται να περάσει και τα υπόλοιπα με τα....βύσματά του που λέγαμε και στον Στρατό.
Τώρα ετοιμάζει την επίθεσή του. Την τηλεοπτική επίθεσή του.
Παίρνει σβάρνα τα κανάλια.
Στόχος : Ο επηρεασμός της κοινής γνώμης.
Και χαρείτε τον στα κανάλια.
Ανοίγω την τηλεόραση.
-Ώστε έληξε το θέμα;;;; ρωτά ο Δημοσιογράφος, ο στημένος
-Βεβαίως απαντά ο αντίδικος.
-Ώστε έχετε και την Δικαστική απόφαση;;;;;;;
-Βεβαίως απαντά ο αντίδικος. Εδώ την έχω.
-Σας δικαιώνει το Δικαστήριο;;;;;;; σιγοντάρει ο δημοσιογράφος.
-Βεβαίως, απαντά ο αντίδικος.
Δεν αντέχω άλλο. Και η υπομονή έχει τα όρια της.Πρέπει να δώσω τέλος στα ψέματα που ακούγονται και άμεσα.
Πρέπει να ακουστεί και η άλλη φωνή.
Πρέπει να αποκαλυφθεί η αλήθεια.
Παίρνω στο τηλέφωνο τον τηλεοπτικό σταθμό.
Μία γλυκιά γυναικεία φωνή με ενημερώνει :
-Τηλεοπτικός σταθμός εδώ [λέει και τ’ όνομα του]
Ομιλείτε παρακαλώ
-Δεσποινίς μου, λέω, πηρά το τηλέφωνο που περνάει σαν τρέιλερ από την οθόνη για επικοινωνία και θέλω να παρέμβω στην τηλεοπτική εκπομπή.
Προσπαθώ να συγκρατήσω την οργή μου.
-Λυπάμαι η εκπομπή είναι στον αέρα κύριε.
-Ότι είναι ξεκρέμαστη ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ είναι οφθαλμοφανές δεσποινίς. Θέλω όμως να την προσγειώσω. Έχω να πω ενδιαφέροντα πράγματα για την υπόθεση που μιλάνε.
-Ποιός είστε κύριε;;;; Και που ξέρετε για την υπόθεση;;;;;; ρωτά με ύφος έντονο...η δεσποινίς
-Τα ξέρω γιατί είμαι ο αντίδικος αυτού που ομιλεί και μας έχει φλομώσει στις ανακρίβειες. Καταλάβατε;;;;;;
-Εσείς δεν καταλάβατε, λέει η δεσποινίς. Δεν μπορείτε να επέμβετε. Είναι στον αέρα σας λέω. Δεν μπορώ να τους διακόψω.
-Δεν θέλετε να ακουστεί και η άλλη άποψη;;;;;;;;;;;;; Πως θα μαθευτεί η αλήθεια;;;;;;;;;;;;;;;; Εμπρός, εμπρός, εμπρός….
-ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ …
Αυτή ήταν η απάντηση του τηλεοπτικού σταθμού.
Κατεβάζω και εγώ το ακουστικό αγανακτισμένος.
Και νάσου πάλι στην άλλη γραμμή ο εντολέας μου αγανακτισμένος κι αυτός
-Τους άκουσες;;;;;;; Άκουσες τι λέγανε στον αέρα ;;;;
-Μην δίνεις σημασία καημένε, του απαντώ για να τον ηρεμήσω·
απλώς ήταν.........λόγια του αέρος..................

Πηγή :

Δεν υπάρχουν σχόλια: