Στην εταιρεία Olympic Air μεταβιβάζονται τα εισιτήρια των επιβατών των Ολυμπιακών Αερογραμμών που έχουν κλειστεί για μετά τις 29 Σεπτεμβρίου, σε προορισμούς που καλύπτει η νέα εταιρεία. Αυτό διαβεβαιώνει η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, όσοι επιβάτες διαθέτουν εισιτήριο για πτήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών μετά την 29η Σεπτεμβρίου έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από άλλες αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της νέας εταιρείας Olympic Air, βάσει συμφωνιών που έχουν ήδη συνάψει οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση των επιβατών.
Σημειώνεται επίσης πως όσοι επιβάτες δεν επιθυμούν να πετάξουν με άλλη αεροπορική εταιρεία, δικαιούνται πλήρη επιστροφή του εισιτηρίου τους.
Σαν τεως διευθυντικό στέλεχος της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ θα μπορούσα να γράψω πολλά για το τι σήμαινε για εμένα προσωπικά η ΟΑ. Προτιμώ όμως να σας παρουσιάσω τα συναισθήματα ενός απλού Έλληνα επιβάτη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ όπως τα παρουσίασε στο blog του stefos-muc.blogspot.com
Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος 2009
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ
ΓΙΑΤΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
ΘΑ ΛΕΙΨΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ
ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
ΠΟΥ ΤΗΝ ΖΗΣΑΜΕ
ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ
ΠΑΘΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΟΛΥ
ΚΑΙ
ΦΑΓΑΜΕ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ
52 χρόνια μετά
Στις 6 Απριλίου 1957 ξεκίνησε μία ντακότα (DC3) από την Αθήνα και προσγειώθηκε στην Θεσσαλονίκη.
Έτσι ξεκίνησε η πλούσια ιστορία της Ολυμπιακής. Η εταιρεία σιγά-σιγά έγινε η εταιρεία των 5 ηπείρων, ένα ισχυρό BRAND ΝΑΜΕ στον χώρο των αερομεταφορών. Η εταιρεία του παγκόσμιου jet set η εταιρεία σύνδεσμος της Ελλάδας με τον απανταχού απόδημο ελληνισμό. Η εταιρεία τέλος πρότυπο σε θέματα ασφάλειας πτήσεων. Αυτά επί Ωνάση.
Μετά ήρθε το κράτος με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η εταιρεία αποκτά μεν τον βαρύγδουπο τίτλο «Εθνικός Αερομεταφορέας» αλλά ταυτόχρονα με τις διάφορες κρατικές - κομματικές-παρεμβάσεις αρχίζει να χάνει γοργά την αίγλη και την αξιοπιστία που μέχρι τότε διέθετε. Οι παροχές υπηρεσιών πέφτουν και οι vip επιβάτες την εγκαταλείπουν. Η εταιρεία αλλάζει και γίνεται μία μέτρια εταιρεία που απευθύνεται κύρια στους ομογενείς και σε επιβάτες της τελευταίας στιγμής. Οι παρεμβάσεις συνεχίζονται και η Ο.Α καταντάει Φιλιππινέζα της εκάστοτε κυβέρνησης. Χιλιάδες κομματικές προσλήψεις, η κακοδιαχείριση και οι ρεμούλες, φέρνουν την εταιρεία σε θέση καταστροφής μη αναστρέψιμη.
Το... κράτος αδιαφορώντας εξακολουθεί να την εκμεταλλεύεται προσπαθώντας παράλληλα να κοροϊδέψει και την Ε.Ο.Κ για να συνεχίσει το καταστροφικό του έργο.
Οι εργαζόμενοι από την άλλη μεριά έδειξαν να μην αντιλαμβάνονται την καταστροφή που ερχόταν και ουδέποτε παρουσίασαν ένα άλλο σχέδιο λειτουργίας της εταιρείας για να μπορέσουν να αντιπαρατεθούν σοβαρά με την κακοδιαχείριση και τον κομματισμού. Έφταναν κάποιες αυξήσεις οι οποίες τις περισσότερες φορές επιβάρυναν την ήδη τραγική οικονομική κατάσταση της εταιρείας για να συμβιβαστούν και να σωπάσουν.
Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στο σήμερα όπου η εταιρεία, διαλυμένη πια, ξαναπερνάει στα χέρια του ιδιώτη ο οποίος θα προσπαθήσει να την ξαναστήσει κόβοντας όμως όλες τις υπερατλαντικές γραμμές καθώς και την Ν. Αφρική. Οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που θα πληρώσουν το μεγαλύτερο τίμημα διότι θα κληθούν να υπογράψουν νέες συμβάσεις και χωρίς κανονισμό εργασίας. Βλέπετε όταν έπρεπε οι συνδικαλιστές να συζητήσουν με υπουργείο ή ιδιώτη για το μέλλον των εργαζομένων προτίμησαν το εύκολο σύνθημα «ενιαία & δημόσια» και «δεν συζητάμε» παρ' όλο ότι ήξεραν ότι ήταν μονόδρομος ο διάλογος. Τώρα βρίσκονται οι πάντες μπροστά σε τετελεσμένο. Κάποιοι βέβαια από τους «επαναστάτες» ανακάλυψαν εκ των υστέρων τα καλά του διαλόγου τον οποίο όπως διαδίδεται ξεκίνησαν για να πετύχουν την πρόσληψη τους με παχυλούς μισθούς από τον «κακό ιδιώτη εργοδότη».
Βλέπετε το συνδικαλιστικό κίνημα βρίθει από περιπτώσεις όπου ξεπουλήθηκαν εργαζόμενοι στο βωμό των προσωπικών συμφερόντων κάποιων συνδικαλιστών. Στο σημείο αυτό θέλουμε να πούμε δύο πράγματα προς κάθε κατεύθυνση: Το Δ.Σ του συλλόγου συνταξιούχων που αριθμεί πάνω από 10.000 μέλη παρακολουθεί με προσοχή τα τεκταινόμενα τόσο στο γενικότερο συνδικαλιστικό κίνημα της Ο Α, όσο και στο διοικητικό κομμάτι της νέας εταιρείας.
Εάν χρειαστεί να παρέμβουμε θα το κάνουμε προς κάθε κατεύθυνση και ελπίζω να γίνομαι κατανοητός. Δεν είναι της παρούσης να γραφούν λεπτομέρειες αλλά θα έχουμε λόγο για ό,τι συμβεί από εδώ και πέρα, τόσο στην ΟΑ όσο και στα συνδικάτα της.
Εμείς δεν έχουμε ψευτο-διλήμματα και ....ταμπού. Εάν η νέα διοίκηση ανεβάσει την εταιρεία και τους εργαζόμενους θα είμαστε οι πρώτοι που θα την χειροκροτήσουμε και θα την στηρίξουμε. Εάν κάποιοι συνδικαλιστές συνεχίζουν να παίζουν σε πολλά ταμπλό θα μας βρουν απέναντι τους. Τα παιχνίδια τέρμα. Η μέχρι σήμερα ιστορία μας άλλωστε εγγυάται την αξιοπιστία του Δ.Σ του συλλόγου καθώς και την αποτελεσματικότητα του.
ΗΡΑΚΛΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Πρόεδρος Σ.Σ Ε.Α.Π.Α.Ε
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου