-->

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Θεοφάνης Γραικιώτης : Όταν ένα και ένα κάνουν τρία



Όταν ένα και ένα κάνουν τρία
Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
-Πλασματική Ερημοδικία
-Πως το είπες;;;;;;;;;;
-Πλασματική Ερημοδικία
Ο εντολέας με κοίταξε
-Τι είναι αυτό;;;;; με ρώτησε με απορία
Χαμογέλασα
-Θα σου εξηγήσω.
Μία αγωγή μπορεί να ειναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΗ.
΄'Να αναγνωριστεί ότι ο τάδε μου οφείλει κλπ κλπ' ή ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΙΚΗ 'Να υποχρεωθεί ο τάδε να μου καταβάλει το ποσό τόσων χιλιάδων δραχμών κλπ κλπ'
Εάν είναι αναγνωριστική δεν πληρώνει αυτός που έκανε την αγωγή [ο ενάγων] δικαστικό ένσημο. Ένα ποσό δηλαδή υπολογιζόμενο ανάλογα με αυτά που ζητά.
Επί ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΙΚΗΣ αγωγής όμως αυτός που καταθέτει την αγωγή (ο ενάγων) υποχρεούται εκ του Νόμου να πληρώσει το δικαστικό ένσημο διαφορετικά η αγωγή του απορρίπτεται από το Δικαστήριο.
Τότε έχουμε ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΡΗΜΟΔΙΚΙΑ. Δηλαδή λέει το Δικαστήριο στον ενάγοντα. Δεν με νοιάζει αν ήσουν παρών στην δικάσιμο αφού δεν πλήρωσες το δικαστικό ένσημο εγώ το Δικαστήριο θα σου απορρίψω την αγωγή λόγω πλασματικής ερημοδικίας. Κατάλαβες τώρα;;;;;;;;;;
-Κατάλαβα. Πες μου εδώ τι γίνεται;;;;; Πλήρωσε αυτός το δικαστικό ένσημο. Γιατί μου ζητάει πολλά εκετομμύρια, χωρίς βεβαίως να του τα οφείλω και πάει εκβιαστικά μόνο και μόνο γιατί σαν Πρόεδρος του Οργανισμού δεν του κάνω τα καπρίτσια του. Χρησιμοποιεί την αγωγή σαν μέσο πίεσης και...ότι βγάλει. Τα ζητά μάλιστα όχι μόνο από μένα αλλά και από τον Οργανισμό. Και αν κρίνω από το αντικείμενο της αγωγής αυτα που θα πρέπει να πληρώσει για Δικαστικό ένσημο θα είναι ένα σημαντικά πολύ μεγάλο ποσό. Έχει τόσα χρήματα για να το πληρώσει;;;;;;;;;;;;;;
Κάθησα αναπαυτικά στην πολυθρόνα του γραφείου.
-Κοίτα, μέχρι χθες που έκλεισε μετά την δικάσιμο ο φάκελος δεν είχε καταβάλει το Δικαστικό ένσημο για την καταψηφιστική του αγωγή , που σημαίνει ότι η αγωγή του, λόγω πλασματικής ερημοδικίας, θα απορριφτεί.
-Μακάρι μου είπε ο εντολέας μου. Γιατί δεν τον ξέρεις καλά. Φημολογούνται έντονα οι διασυνδέσεις του με πολιτικούς και όχι μόνο. Για μένα είναι πολύ επικίνδυνος.
-Άσε τις φημολογίες του είπα. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ΝΟΜΙΚΑ.  Κατάλαβες;;;;;;; Ένα κι ένα κάνουν ΔΥΟ.
Και βγήκε η απόφαση.
Και απεδείχθη ότι ένα κι ένα κάνουν........ΤΡΙΑ.
Το Δικαστήριο έκανε γαργάρα την πλασματική ερημοδικία και προχώρησε, παράνομα βεβαίως και αντιδικονομικά στην έκδοση προδικαστικής, διατάσσοντας αποδείξεις.
-Εγώ τι να πω στον εντολέα μου;;;;;;; που ήξερε κάτι παραπάνω από εμένα, που ήξερε ότι δεν μετρούν τα νομικά μπροστά στις έξωθεν επεμβάσεις;;;;;;;;;;;;;
Κάτι τέτοιες ώρες σιχαίνομαι το επάγγελμα μου αλλά περισσότερο την ........Δικαιοσύνη..............
Για την ιστορία. Έδωσα σκληρή μάχη με κατακλυσμό ενστάσεων ενώπιον του εισηγητού δικαστού ο οποίος με παρακαλούσε να τον εξαιρέσω [γιατί άραγε;;;] κι ο οποίος ήταν ΗΘΙΚΟΣ.
Συνέπεια του αγώνα μου ήταν να μην ολοκληρωθεί ποτέ η διεξαγωγή των αποδείξεων και να αποκαλυφθεί εκ μέρους ηθικών δικαστών ότι ...κάτι βρώμικο συνέβαινε.
Οσο για μένα.......
Η αμοιβή που εισέπραξα ήταν απειλές εκ μέρους του αντιδίκου, τρομοκρατία εκ μέρους του και ο εμπρησμός του αυτοκινήτου μου....
Η μεγαλύτερη όμως αμοιβή μου ήταν το ότι είχα κάνει το καθήκον μου και ότι κατάφερα και προστάτεψα τον εντολέα μου.
Αυτή ήταν η μεγαλύτερη ηθική αμοιβή...................

Πηγή:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: