-->

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Κατερίνα Μουτσάτσου : “Είμαι Ελληνίδα και είμαι ελεύθερη!”






Μπράβο Κατερίνα που φώναξες και χαρακτήρισες τόσο απλά το πόσο θυμωμένοι είμαστε οι ΕΛΛΗΝΕΣ που μας έχουν καταπατήσει τα πάντα!

Bravo Katerina that you shouted and characterized in such a simple way how much angry we are with all these which are happening all these years as well as how angry we are against the “civilized” persons that tried to trample Hellenes

 


«Δεν είμαι ούτε ένας δημόσιος υπάλληλος της υπηρεσίας, ούτε κλέφτης.
Θα μπορούσα να ράβω πιθανώς τη σημαία της χώρας μου στο σακίδιό μου, αλλά η κληρονομιά της χώρας μας πηγαίνει πολύ πιο πέρα από τα γεωγραφικά σύνορα.
Πιστεύω ότι ο Ελληνισμός μπορεί να αλλάξει όλο τον κόσμο, με τα ιδεώδη του και την ιστορία του …
Κι αν οφείλω σε οποιονδήποτε χρήματα σήμερα, και δεν είμαι η μόνη, είναι γιατί ανακαλύφθηκε η ιδέα της ελεύθερης αγοράς!
Και αν εσύ κρίνεις εμένα σήμερα, είναι επειδή έχω εφεύρει την ιδέα της κριτικής.
Πιστεύω στην ελευθερία, έτσι ώστε, αν χρειαστεί, διαμαρτύρομαι …
Πιστεύω στη χαρά της ζωής. Έχω το δικαίωμα!
Μπορώ να κολυμπήσω σε περισσότερα από 6000 νησιά!
Η χώρα μου είναι εξαιρετικής ομορφιάς και παράδοσης. Και η οικογένειά μου είναι ένας ιερός θεσμός!
Το όνομά μου είναι Κατερίνα και είμαι Ελληνίδα!»
Το βροντοφωνάζει η Κατερίνα ότι αισθάνεται υπερήφανη που είναι Ελληνίδα! Το βίντεο κάνει το γύρο του κόσμου…




Μπράβο Κατερίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: